POGOJI POSLOVANJA

OPREDELITEV POJMOV:

S spletno stranjo upravlja Porezen d.o.o., Pot na Zavrte 14, 5282 Cerkno,
ID za DDV: SI30912261, matična številka: 3897052000.
Kupec je oseba, ki uporablja naš sistem, torej uporabnik v spletni trgovini.
Spletna trgovina (prodajalec) je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov kupcu.
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Založba Porezen so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti kupca in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
 

VRSTE UPORABNIKOV

Kupec lahko odda naročilo brez registracije v spletno trgovino.
Kupec se lahko registrira v spletno trgovino in s tem ustvari svoj račun.
 

USTVARJANJE RAČUNA/REGISTRACIJA

Registracija je možna med postopkom nakupa, tako da kupec pri vpisu obveznih osebnih podatkov doda kljukico v polje Ustvarite račun?. Odpre se polje za vpis gesla: kupec vpiše geslo, ki ga bo uporabljal za prijavo v spletno trgovino.
 

PRIJAVA V SPLETNO TRGOVINO

Ko je kupec v spletni trgovini že registriran, se vanjo le prijavi. Prva možnost je prijava s klikom na Prijava na spletni strani desno zgoraj.
 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Spletna trgovina Založba Porezen se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovila naslednje informacije:
1. podatke o podjetju (ime in sedež podjetja),
2. kontaktne podatke, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3. bistvene lastnosti izdelkov ali storitev,
4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku),
5. pogoje dostave izdelka ali izpolnitve storitve (način, kraj in rok dostave),
6. cene izdelkov ali storitev, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter stroškom dostave,
7. način plačila in dostave,
8. časovno veljavnost ponudbe,
8. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop,
9. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.
 

NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi plačilo oziroma naročilo izdelka. Kupoprodajna pogodba (t. j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine.
S klikom na gumb Potrdi naročilo kupec potrdi, da je seznanjen s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni.
Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno ali v celoti) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov ni na zalogi, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani obvestili.
Naročilo v tujino:
– v primeru oddaje naročila preko spletne trgovine počakajte s plačilom, dokler vam ne pošljemo novega predračuna po e-pošti, s pravilnim zneskom poštnine za tujino (v spletni trgovini je programsko vnesen le strošek poštnine za Slovenijo),
– naročilo lahko oddate tudi na naš e-naslov info@divjahrana.si, mi pa vam pošljemo predračun.
 

NAČINI PLAČILA

Naša spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:
• z nakazilom na naš transakcijski račun po ponudbi/predračunu
 

IZDAJA RAČUNA

Spletna trgovina po dostavi naročenih izdelkov kupcu omogoči izpis in shranjevanje računa v elektronski obliki. Tiskan račun bo kupec prejel hkrati z dostavljenim blagom, ki velja v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v 8 dneh od prejema. Obvestilo o napaki kupec odda v elektronski obliki na e-naslov info@divjahrana.si. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
 

CENE

Za vse kupce v spletni trgovini velja enaka cena. Izjema so kupci, s katerimi ima podjetje sklenjen dogovor o morebitnih popustih.
Vse cene v spletni trgovini so v EUR, z vključenim DDV po stopnji 5 % ali 22 %, razen če ni izrecno navedeno drugače.
Cene in druge ugodnosti (popusti, akcije …) veljajo na dan oddaje naročila. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Pri določenih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun podjetja po predračunu.
 

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

1. Naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registriranemu kupcu so v spletni trgovini Založba Porezen vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Pri dobavi izdelkov, ki jih spletna trgovina nima v zalogi v lastnem skladišču, je vezana na čas, da pridobi omenjen izdelek, v kolikor je v zalogi v drugem skladišču. Dobava in naročilo izdelkov z oznako Razprodano ni mogoče.
Prek elektronske pošte spletna trgovina kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo izdelkov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči spletni trgovini, ki bo izdelek odstranila iz naročila in vrnila kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavila ali pa celotno naročilo stornirala.
Če prodajalec ne potrdi dobavljivosti naročenih izdelkov najkasneje do izteka dveh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko naročilo kupca zavrne iz razloga, ker izdelek ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.
Založba Porezen ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave izdelkov, ki jih nima v zalogi v lastnem skladišču.
2. Naročilo je odpremljeno / Naročilo je pripravljeno za prevzem
Spletna trgovina v dogovorjenem roku izdelek pripravi in odpošlje ter o tem po elektronski pošti sporočilu obvesti kupca. V elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 040 126 987 ter po e-pošti na naslov info@divjahrana.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je izdelek že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali e-pošte.
 

NAKUP ZA PRAVNE OSEBE

Postopek nakupa za pravne osebe je enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete možnost račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja.
Če ste se registrirali v spletno trgovino, se lahko prijavite v svoj račun in oddate naročilo. S tem se vaše naročilo tudi shrani v zgodovino naročil.
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe. Pravne osebe (podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe) nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Za uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe velja obligacijski zakonik. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja. Več o možnostih vračil zaradi stvarne napake si lahko preberete v poglavju Vračila.
Spletna trgovina Založba Porezen pravnim osebam omogoča plačilo z nakazilom na transakcijski račun Založbe Porezen po ponudbi/predračunu.
 

PRAVICA DO ODSTOPA KUPCA OD POGODBE

V skladu z določili ZVPot ima kupec v primeru pogodbe, sklenjene na daljavo (kamor sodi tudi nakup preko spletne trgovine), pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelka (rok se začne šteti en dan po datumu prevzema blaga) obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@divjahrana.si.
Obrazec za odstop od pogodbe je kupcu na voljo tu.
V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti izdelek vrne po pošti na naslov prodajalca: Porezen d.o.o., Pot na Zavrte 14, 5282 Cerkno.
Prejet izdelek mora kupec vrniti prodajalcu najkasneje v 14 dneh od oddanega obvestila o odstopu od pogodbe.
Kupec mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo. Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Ogled izdelka oziroma vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov.
Če kupec odstopi od pogodbe, mu prodajalec vrne vsa prejeta plačila najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se vrne kupcu kot darilni bon. Vplačani znesek pa prodajalec vrne na transakcijski račun (TRR) kupca. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.
Povračilo prodajalca zajema tudi vračilo stroškov prvotne dostave, ni pa mu potrebno plačati kakršnihkoli dodatnih stroškov, saj lahko npr. kupec izbere hitrejšo oziroma dražjo dostavo namesto standardne in te stroške vračila blaga krije sam kupec.
Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Pravico do zamenjave artiklov in vračila kupnine v primeru uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Izjeme: 14-dnevni rok za premislek ne velja za nekatere izdelke, na primer nosilce podatkov (nosilci zvoka in slik – DVD, zgoščenke), pri katerih je kupec po prejemu pretrgal varnostni pečat.
Navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namen lastne porabe izven svoje pridobitne dejavnosti.
Napotki za odstop od pogodbe
Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato lahko (znotraj zakonskih okvirov) odstopite od pogodbe. Da lahko to opravite brez zapletov in čim hitreje, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je
izdelek ustrezen
če izdelek vrnete osebno na naslovu podjetja, dajte izdelek na vpogled zaposlenemu v podjetju,
pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb, zato z njim ravnajte previdno,
ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slik),
vidne sledi uporabe niso primerne za odstop od pogodbe,
priložite račun in obrazec za odstop od pogodbe.
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da lahko – če vam izdelek ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna – odstopite od nakupa. Bodite pozorni na izjeme pri odstopu od pogodbe, opisane zgoraj. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake.
Vračilo izdelkov za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.
 

STVARNA NAPAKA

Napaka je stvarna, kadar:
izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila,
primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.
Uveljavljanje stvarne napake:
kupec mora prodajalca o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku,
obvestite nas pisno na naš elektronski naslov info@divjahrana.si ali po navadni pošti
izdelek nam dostavite v pregled (lahko osebno ali prek dostave, vendar pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo),
obrazec za prijavo stvarne napake je kupcu na voljo tu,
če ste nas pravilno obvestili o stvarni napaki, lahko zahtevate, da:
– brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
– vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
– izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim izdelkom ali
– vrnemo celotni plačani znesek,
prosimo, da izdelku priložite tudi obrazec za prijavo stvarne napake , tako da bo postopek hitreje stekel,
pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov – ZVPot ( člen 6. odstavka).
 

VRAČILO IZDELKOV

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:
Ko vračate izdelke prodajalcu (Porezen d.o.o.), priložite obrazec za odstop od pogodbe. Priporočamo, da priložite tudi kopijo računa (ali pa dopišite št. računa). Velja za fizične osebe v skladu s pogoji za odstop od pogodbe.
Naslov za posredovanje (pošiljanje) izdelkov prodajalcu je Porezen d.o.o., Pot na Zavrte 14, 5282 Cerkno.
Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da izdelke ustrezno pripravite za prevoz (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Če uveljavljate stvarno napako, upoštevajte navodila in postopek za uveljavljanje stvarne napake ter priložite obrazec za uveljavljanje stvarne napake. Odgovor in rešitev glede stvarne napake boste prejeli v najkrajšem možnem času.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika. Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva na račun.
Vračilo izdelkov za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe (organizacije) nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno.
Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.
Za vračilo izdelkov pri uveljavljanju stvarne napake si preberite v poglavju Stvarne napake.
Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 040 126 987ali nam pišete na info@divjahrana.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Pri dostavi prek dostavne službe (GLS) je pošiljka zavarovana v primeru poškodbe. Če opazite, da je pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, nas obvestite na info@divjahrana.si. Originalno embalažo in celotno pošiljko shranite, dokler ne prejmete našega odgovora.
V primeru pošiljanja po navadni pošti (Pošta Slovenije) pošiljka ni zavarovana v primeru poškodb. V kolikor opazite, da je bila pošiljka odprta ali močno poškodovana, nas obvestite na info@divjahrana.si najkasneje v roku 7 dni od prejema pošiljke. Poskrbeli bomo, da bo zadeva rešena v najkrajšem možnem času.
DOSTAVA
Več o dostavi si lahko preberete preberete tu.
VARNOST
Spletna trgovina uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov in naročil.
 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Več o varstvu osebnih podatkov si lahko preberete tukaj.
 

SPORAZUMEVANJE (KOMUNIKACIJA)

Založba Porezen bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
pošiljatelj Založba Porezen bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne; prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Založba Porezen izrecno spoštovala.
 

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Založba Porezen se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ne uspemo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.
 

PRITOŽBE IN SPORI

Založba Porezen spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kot kupec s prodajalcem lahko povežete telefonsko na telefonsko številko 040 126 987 ter po elektronski pošti na info@divjahrana.si. Pritožba se odda po navadni ali e-pošti. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Založba Porezen se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora. Zato si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Želimo vam prijeten nakup!